Suport administrativ si receptie

Înțelegând necesitatea clienților noștri de a acorda o atenție cât mai mare asupra activității principale din afacerea lor, credem cu tărie că, îmbinarea serviciilor de curățenie cu serviciile administrative și de birou și punerea acestora în mâinile unui furnizor specializat de servicii integrate, vă va permite să vă concentrați pe deplin pe activitățile dumneavoastră operaționale cheie.

Experiența acumulată în relația cu partenerii noștri în serviciile de suport administrativ și de recepție pe care le oferim, vor mări șansa pentru optimizarea timpului alocat activităților profesionale ale angajaților din cadrul companiei dumneavoastră.

 

Oferta noastră variază de la servicii de suport administrativ până la servicii de management  specializat al organizarii birourilor.

Vă punem la dispoziție o listă succintă a serviciilor din care puteți alege și care, în urma unei discuții cu reprezentanții dumneavoastră, va fi personalizată în funcție de nevoile specifice:

  • Suport administrativ
  • Servicii de registratură
  • Servicii de printare și copiere
  • Servicii de corespondență
  • Servicii interne de relocare personal și mobilier birouri
  • Servicii de handyman

Fast Request